Σάββατο 10 Δεκεμβρίου 2011

Η Harley αλλάζει marketing και target group...

   Η θρυλική εταιρεία προσπαθεί να αποτινάξει το σκληροτράχηλο πρόσωπο και τον αέρα της παρανομίας από τον τρόπο που πλασσάρεται στην αγορά.
   
   Οι νέες "γραμμές" marketing στοχεύουν πιο νεανικό κοινό με politically correct αναζητήσεις, προσπαθώντας να κλέψουν υποψήφιους αγοραστές από Mainstream εταιρείες όπως Ducati και Yamaha.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.